torsdag 6 augusti 2015

Intro

Hej, vad kul att du hittat hit!

Jag har gått och funderat ett tag på att samla mina bryggeribryderier någon annanstans än i mitt huvud, så därför startar jag nu en blogg!

Tanken är väl dels att jag för min egen del kan ha koll på vad jag gjort och lärt mig under resans gång, samt även nå ut till likasinnade.

Jag tänker mig att en utförligare bakgrund om mig och bryggandet kan få samlas i en separat "Om mig"-flik istället för att hamna här, förhoppningsvis snart långt bak i bloggen, och samla damm. Vill ni veta mer om nig så kika in här!

Vad jag tror att bloggen kommer innehålla är framförallt poster om egna pågående och avklarade bryggen, recept, tillvägagångssätt och utfall. Jag tror även att jag kommer kommentera öler och öl- och bryggrelaterade nyheter. Men, allt detta är ju än så länge spekulationer, så vi får se vart spåret för mig!

Har du funderingar om något så kommentera inläggen, alternativt så går jag att nå på SoSo.Brewery@gmail.com.

Har du tagit dig hela vägen hit ner så kan jag innan jag kommit igång med postandet iallafall bjuda på en batch som gjordes tidigare i vår, dedikerat till en åldrande fighter!



Gutår, och tack för titten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar